Aktualności

Ryby z Zielonej Wyspy

Klienci świetnie sobie radzą w Irlandii!

Irlandia 2018

Irlandia jest doprawdy wyjątkowym miejscem. Czasem kapryśnym, ale jak nałoży się kilka dobrych czynników, to woda po prostu "eksploduje"... Duże ryby łowione były często, a rekordy klienci pobijali kilka razy...

28.05.2018

Udana wyprawa na Sulę

Pierwsza tegoroczna „autokarówka” za nami

Sula 2018

W dniach 6-13 kwietnia odbyła się kolejna wiosenna wyprawa autokarowa na norweską Sulę. Ta najmniejsza i najbardziej wysunięta na morze wyspa w archipelagu Hitra-Frøya-Sula jest jednym z najlepszych łowisk...

24.05.2018

Andamany 2018

Świetna końcówka sezonu!

Nasza ostatnia grupa w sezonie 2018 wróciła właśnie z Andamanów tuż przed rozpoczynającą się tam porą deszczową. Nie ma sensu zbyt długo rozpisywać się o tej wyprawie, wystarczy spojrzeć na poniższe zdjęcia...

14.05.2018

Testy z Crazy Fishermen

Sezon w Szwecji wystartował!

Majowe testy z Crazy Fishermen

Tegoroczną, długą majówkę spędziliśmy już tradycyjnie w Szwecji. Odwiedziliśmy jezioro Boren, nad którym nie byliśmy kilka ładnych lat, archipelag Ronneby tuż obok Karlskrony oraz zupełnie nowe szczupakowe łowisko...

07.05.2018

Zimowa Laponia

Za nami wyprawa na podlodowe łowy

W tym roku nasze biuro postanowiło zająć się trochę zaniedbanym do tej pory segmentem zimowego wędkarstwa podlodowego. Pierwszy wyjazd studyjny odbył w marcu Tomek Wieczorek, który pojechał do środkowej Szwecji...

23.03.2018

Tańsze wędki i przynęty

Wędkarskie rękodzieło i wędki St Croix!

St-Croix

Miło nam zakomunikować, iż rozpoczęliśmy współpracę z super załogą z Corona Fishing. To oryginalny, wyspecjalizowany sklep z w wędkarskim rękodziełem. Wszystkie przynęty z ich oferty zostały wykonane ręcznie...

23.03.2018

Pstrągi z Antypodów

Wyprawa Eventuru do Nowej Zelandii

Nowa Zelandia - wyprawa na ryby

Na przełomie stycznia i lutego odbyła się pierwsza w historii wyprawa Eventuru do Nowej Zelandii. Autorem pomysłu na ten wyjazd był tym razem nasz przyjaciel Michał Pszczoła – zaprzysięgły zwolennik suchej muchy...

15.02.2018

Nowe przepisy w Norwegii

Limit na wywożone filety zwiększony do 20 kg!

Wszystkich Państwa zainteresowanych wyjazdami na ryby morskie do Norwegii informujemy, że od nowego sezonu 2018 obowiązywał będzie nowy, podwyższony limit wywozu filetów ze złowionych ryb. Zamiast 15 kilogramów...

19.02.2018

Madagaskar 2017

Wielkie ryby z afrykańskich tropików!

Madagaskar - wyprawa na ryby

To była nasza ostatnia wyprawa w sezonie 2017. Długo wyczekiwany Madagaskar okazał się jednym z najlepszych łowisk GT (karanks olbrzymi), jakie mieliśmy okazję kiedykolwiek odwiedzić. Pomimo potwornie trudnych...

18.12.2017

Rok 2017 w Szwecji

Nasza sonda podsumowująca sezon

Tak turbulentnego sezonu na szwedzkich łowiskach, jak ten mijający, jak żyję nie pamiętam. Anomalie pogodowe zaowocowały kompletnym rozregulowaniem kalendarza brań – szczególnie szczupaków. W efekcie cześć naszych...

14.12.2017

Nasz nowy partner!

Quanta Cars

Niezwykle miło jest nam zakomunikować, że nawiązaliśmy współpracę z wypożyczalnią samochodów Quanta Cars. To prężnie rozwijająca się firma, która da naszym klientom możliwość wynajęcia auta na wyprawę wędkarską.

14.12.2017

Żegnaj Darku!

Wspomnienie o naszym Przyjacielu

Z wielkim żalem przyjęliśmy wiadomość, że w ostatnich dniach odszedł od nas nasz serdeczny Przyjaciel Darek Kopciński – znakomity wędkarz i wspaniały kompan na wielu naszych wędkarskich wyprawach. Darek pracował...

17.11.2017

Uløya darzy halibutami

Raport naszych klientów z Norwegii

Uløya

Grupa naszych klientów przysłała nam krótki raport z lipcowego pobytu na wyspie Uløya. Koledzy połowili bardzo przyzwoicie, co w północnej Norwegii jest praktycznie normą. Padło wiele grubych, kilkunastokilowych dorszy...

17.11.2017

Jesienna Irlandia

Nasz reportaż z wyprawy

Irlandia jest mocnym punktem naszej oferty. Praktycznie wszyscy klienci łowią piękne ryby i są bardzo zadowoleni z serwisu przewodników: Jacka Gornego oraz Tomka Kurmana. Jak to wszystko wygląda na miejscu...

07.11.2017

Alaska w naszej ofercie!

Yakutat i Dry Bay

Alaska

Ponad 2 lata przygotowywaliśmy dobry program wędkarski na Alasce. Taki, który gwarantuje świetne wyniki, jest bezpieczny dla uczestników i jest cenowo akceptowalny na polskim rynku. Zdajemy sobie oczywiście sprawę...

27.10.2017

Ryby na luzie

Wakacyjny wypad w szkiery Św. Anny

Święta Anna - Szwecja

Letnie wyprawy do Szwecji nie mają na pewno tylu zwolenników, co wiosenne i jesienne. Przede wszystkim szczupak nie żeruje wtedy tak intensywnie, jak bezpośrednio po tarle czy tuż przed zimą. Ale i lato ma swoje niezaprzeczane...

29.09.2017

Łososiowate po norwesku

To będzie wielki hit!

Łososiowate

Zorganizowana przez Eventur w lipcu br. testowa wyprawa do północnej Norwegii zaowocowała odkryciem nowych fenomenalnych łowisk. Chodzi o wody zasobne głównie w ryby łososiowate: pstrąga potokowego, palię alpejską, łososia...

03.08.2017

Wiosna 2017 w Irlandii

Nasz raport z łowisk

Irlandia

Jak już wiecie, poszerzyliśmy niedawno naszą ofertę o środkową Irlandię. Ta decyzja okazała się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Świetne wiosenne wyniki na naszych nowych łowiskach pozwalają przepuszczać, że będzie to zupełnie...

20.07.2017

Super brania na Alandach!

Zawody wędkarskie na wyprawie? Warto spróbować...

Alandy

Otrzymaliśmy ostatnio bardzo interesującego newsa od grupy naszych klientów, którzy powrócili właśnie z nowego ośrodka Eventuru na Wyspach Alandzkich. Postanowili oni zorganizować sobie na wyprawie zawody...

21.06.2017

Ruszyło się!

Wiosenne szczupaki zaczęły żerować

Voxnan

Tegoroczna zimna wiosna nie rozpieszczała wędkarzy polujących na szwedzkie szczupaki. Niskie temperatury spowodowały, że tarło tych drapieżników znacznie się opóźniło i w efekcie aktywność żerowa ryb w pierwszej połowie maja...

05.06.2017

Szczupaki ze Szwecji

Wyspa Senoren

Senoren

Właśnie wróciliśmy po tygodniu pobytu na szkierach w okolicy Wyspy Senoren. Wyjeżdżając 6-ego maja spodziewaliśmy się trudnej wyprawy, a tymczasem nie było najgorzej. Biorąc pod uwagę ciężkie warunki pogodowe, to można nawet...

22.05.2017

Nasza grupa w Kenii

Wielkie ryby i safari!

Kenia

W marcu zakończyła się nasza pierwsza tegoroczna wyprawa na Ocean Indyjski do Kenii. Wyjazd można zaliczyć do bardzo udanych – dopisała pogoda, ryby oraz dzikie zwierzęta podczas prywatnego safari...

21.04.2017

Wiosna na Suli

Powrót grupowej wyprawy z Norwegii - raport

Wyspa Sula

Dosłownie przedwczoraj zakończyła się nasza pierwsza, grupowa wyprawa autokarem na wyspę Sulę w środkowej Norwegii (okolice Hitry). Pomimo koszmarnej pogody i często sztormowych warunków na morzu...

11.04.2017

Taszarek w nowej bazie

Zatoka Gamlebyviken w szwedzkich szkierach

Taszarek

Szybkimi krokami zbliża się nowy szczupakowy sezon w Szwecji. Nasz wspaniały mistrz i przewodnik wędkarski Robert Taszarek zmienia w tym roku swoją szkierową bazę. Zamiast w Grycie, będzie rezydował w zatoce Gamlebyviken...

10.04.2017

Rzeka Kaitum

Grube lipienie dla każdego!

Wprowadzamy do oferty nowe łowisko dla muszkarzy – położoną w północnej Szwecji rzekę Kaitum. Po pierwszej, testowej wizycie, którą odbyliśmy w sierpniu br, stwierdzamy, iż jest to najlepsza lipieniowa woda...