Aktualności

Majowe testy z Crazy Fishermen

Sezon w Szwecji wystartował!

Tegoroczną, długą majówkę spędziliśmy już tradycyjnie w Szwecji. Odwiedziliśmy jezioro Boren, nad którym nie byliśmy kilka ładnych lat, archipelag Ronneby tuż obok Karlskrony oraz zupełnie nowe szczupakowe łowisko, które na razie zachowujemy w tajemnicy. Zapowiada się ono na prawdziwy hit, ale musimy dograć na miejscu jeszcze kilka istotnych szczegółów zanim na stałe wprowadzimy je do oferty. Za kilka miesięcy produkt będzie finalnie gotowy, ale już teraz możemy powiedzieć, że to będzie coś zupełnie wyjątkowego. Zarówno jeśli chodzi o wędkarski potencjał jak i bardzo wyśrubowany standard zakwaterowania i sprzętu pływającego.

Majówka po raz kolejny potwierdziła, że jest terminem mało przewidywalnym i dość ryzykownym. Potrafi być bardzo dobra jeśli trafimy na okres intensywnego żerowania po tarle, albo bardzo zła jeśli pechowo wpasujemy się właśnie w okres samego tarła. My przyjechaliśmy niestety właśnie na jego końcówkę i nie było łatwo zainteresować szczupaki naszymi przynętami. Były niemrawe i ospałe. Żerowanie było co prawda dość intensywne, ale krótkie w czasie dnia – ryby uaktywniały się kilka razy dziennie na okresy nie dłuższe niż 20-30 minut. Na dobrym miejscu w tak krótkim czasie można było zaliczyć co najmniej kilka niezłych ryb, po czym następowały 2-3 godziny bez żadnego brania.

Natomiast „ogonkowych” skubnięć i odprowadzeń przynęt do burty łodzi mieliśmy dosłownie setki. Przynętę (szczególnie w Ronneby) potrafiły śledzić do łodzi nawet dwa szczupaki jednocześnie, a my widzieliśmy je jak na dłoni w przejrzystej wodzie. Czasami były to ryby grubo przekraczające 100 cm.

Nasze wiosenne łowy będziecie mogli niebawem obejrzeć na wędkarskim filmie. Wszystko nagrywała bowiem niezastąpiona ekipa Crazy Fishermen, która towarzyszyła Maćkowi w Szwecji. Dziękujemy im za dobrą robotę i wyborne towarzystwo. Tymczasem podsyłamy kilka zdjęć relacjonujących nasz wyjazd…